Translate

πρακτικός οδηγός έπιπλα από παλέτες

πρακτικός οδηγός έπιπλα από παλέτες
iwrite.gr

Πώς να κάνετε έπιπλα από παλέτες

Η δημιουργική εκδοτική ομάδα του iWrite.gr και η συγγραφέας -- "παλετοποιός" Μαρία Μπατσιούδη συνεργάστηκαν για την έκδοση ενός πρακτικού οδηγού (με οδηγίες βήμα προς βήμα!) με τίτλο "Έπιπλα από Παλέτες", ένα βιβλίο που κυκλοφορεί από τον Φεβρουάριο του 2014 για όλο το ελληνόφωνο αναγνωστικό κοινό σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2016

Μπάμ!!




Ψάχνω τίτλο αλλά δεν έχω κάτι για το άρθρο.... Πολλοί από εσάς θα αναγνωρίσετε τη φράση....ΟΤΑΝ ΟΛΑ ΓΚΡΕΜΙΖΟΝΤΑΙ.....(εσείς που έχετε διαβάσει το βιβλίο μου ξέρετε :)

Κάποιοι  από εσάς θα απορείτε... Οταν όλα γκρεμίστηκαν στη ζωή μου λοιπόν ξεκίνησα τις κατασκευές από παλέτες,,,,προέκυψε το βιβλίο κτλπ κτλπ...

τώρα περνάμε στο στάδιο αφού γκρεμίστηκαν όλα πώς τα ανοικοδομείς (under construction)  η απάντηση μονολεκτικά είναι :ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ!!!

Δεν είναι μόνο τα οικονομικά δεδομένα δύσκολα, είναι και η σαπίλα των ανθρώπων που στέκονται πλάι σου κ απλά σε ροκανίζουν, είναι οι λάθος στιγμές, οι κακοτοπιές... Είναι κ οι τυχερές στιγμές, οι ωραίες, τα όνειρα... είναι κ οι άνθρωποι που σε στηρίζουν άλλοτε γιατί θέλουν, άλλοτε γιατί απλά προκύπτει..... Είναι κ η μαγεία της κατασκευής που σου δίνει ζωή ρε παιδί μου, λίγο κ το όνειρο που γίνεται στόχος...Μιά ιδέα κ ένας δρόμος χωρίς γυρισμό....

Τα πράγματα είναι απλά κ ωραία με ότι συνεπάγεται αυτό ακόμη κ σκοπέλους που πρέπει να ξεπεράσεις... Το ταξίδι του Επιπλα από παλέτες Mnvcreations δεν έχει σταματημό και έχουν κ οι στροφές ωραία θέα κ στη πορεία πάλι χάνεται το μάτι σου....

Σε λίγες μέρες λοιπόν κλείνουμε 3 χρόνια δημιουργίας......  Ενώ περνάω κ καλές κ δύσκολες στιγμές ετοιμάζω καινούρια πράγματα κ υπόσχομαι πρώτα στον εαυτό μου κ μετά σε όσους με στηρίζουν πως τα επόμενα βήματα έρχονται κ είναι δυνατά... γιατί όσο να πείς τη στασιμότητα κ τη μονοτονία τα βαριέμαι ρε παιδιά!!!  Και να είστε σίγουροι όλοι ΔΕ ΞΕΧΝΑΩ ΟΥΤΕ ΕΣΑΣ ΜΕ ΣΤΗΡΙΖΕΤΕ Κ ΚΑΝΕΤΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ Κ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΤΕ ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΤΟ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΚΟ.... 

stay tuned keep walking

Mnvcreations 

Μπατσιούδη Μαρία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου